hehhee, tohon want to be kirjotukseen liiittyen mä (yllätysyllätys) kirjotin runon :D... siitä runosta tuli aika surkee, mutta laitan sen tähän...ei en laitakkaa..eipäs, kyllä laitan..Saa nauraa ja kommentoida vapaasti kaikkee tyhmää tähän runoon liittyen :D

    Wannabe
Mä haluun olla jotain.
Ehkä se on jotain
iloista, mukavaa
surullista, sekavaa
Sitä täytyy miettiä,
se täytyy keksiä.
Haluun silti olla jotain.
Tai on mulla päämäärä,
eikä sitä kaikki tiedä.
Se on salaisuus,
eikä yhtään uus.
Syntyessäin jo tiesin sen
tai ei se ollutkaan niin aikainen.
Kyl niitä päämääriä on monta,
monta, monta, tosimonta
Nyt yksi vain on tärkeä
ja täs runos ei oo järkeä
Siispä tän tähän lopetan,
ehkä joskus taas alotan :D

Nonii, joo..ymmärrän jos pyörryitte..aika karmee, mutta en silti häpee tota...taai   ehkä vähän :D.. Jos mä laitan tohon alle vähän paremman runon että teijän mielenrauha säilyy

                                     Kaipaan sua
                        Mä soitan sulle, sä vastaa et
                        Mä kirjoan hiljaa puhelimeen
                       En tiedä onko sulla kotia ees
                        siksi lähetän sulle kysymyksen;
                      
                       Tuutko luokseni mun, vai sydämeni särjet?
Tiedätkö mitä susta ajattelen?
tule luokseni niin sulle kerron sen

Sä tekstariini vastaat ilkkuen
luen vihaisesti sen ja heitän kännykän roskikseen
en tarvi sua, sä tiedät sen
siksi olet mulle ilkee, mä epäilen

Tuutko luokseni mun, vai sydämeni särjet
Tiedätkö mitä susta ajattelen?
tule luokseni niin sulle kerron sen



Saa vapaasti nauraa näille runoille..hyvä vaan jos voin hauskuttaa :D