Haluisin et auttaisitte mut ulos loukusta
Avaisitte kannen kun en itse enää jaksa
Oon ite yrittäny liian monta kertaa
Mut en pääse pois kun mut työnnetää uudestaa
tähän pieneen loukkuun, tähän pahaan helvettiin
jossa mä kärsin ja itsekseni mietin
kuolenko tänne vai onko mulla vielä
mahdollisuuksia kohdata elämä

:,:No haluun mitä haluun
mut en mä sitä silti saa
Kun ei oo läheisii
jotka haluis auttaa
Tai ehkä on
Mut en uskalla puhua
tai pyytää ollenkaa apuu auttavilta:,:

Voisitteko ottaa kiinni kädestä
ja vetää mut pois tästä kuoleman merestä
Nostaisitte rannalle,kuuntelisitte murheita
Kuuntelisitte mitä mul on sanottavana
Auttaisitte pystyyn, veisitte paikkaan
Sinne missä kaikki haavat parannetaan
Haluisitte auttaa ja kuuntelisitte
Jotta ette tekis sitä mitä mä tein itse

:,:No haluun mitä haluun
mut en mä sitä silti saa
Kun ei oo läheisii
jotka haluis auttaa
Tai ehkä on
Mut en uskalla puhua
tai pyytää ollenkaa apuu auttavilta:,:

23.12.2007 ©Saimi