no mikä nyt taas mättää ja mikä on vialla
selitä nyt vähän, hei oon ihan pihalla
miks taas vittuilet ja miks ärsyynnyt
taasko mä oon muka jotain väärää tehnyt
juoruja liikkuu, mut niit on aina liikkunu
joku puhuu paskaa, joku on suuttunu
siis uskotsä kaiken mitä musta sanotaa
se on kateellisten puhetta, paskan jauhantaa
ota järki käteen ja mieti hetkinen
olenko mä muka ihan aito syyllinen
istu alas ja relaa hetken aikaa
olenko se mä joka sulle kuoppaa kaivaa
etkö usko mua, eikö luottamus riitä
no sit on ystävyys ohi, jep se siitä
etkö tiedä kehen luottaa, ketä pitäis uskoo
hei se en ole mä joka sua kuoppaan kiskoo

mitä vittuu teinkö mä muka väärin
se en ollut mä, mä vaan sua säälin
säälin kun sun esitys on melko heikkoo
mitä yrität? en aijo langeta sun verkkoo
haista paska ja haista toisen kerran
sä olet ansainnut vähintäänkin sen verran
vai luovutatko jo ja päätät muhun luottaa
mä en puhu paskaa, mä puhun totta!
"yritin suhun luottaa" taas mulle selität
no just joo! väitä mitä väität
"mut sit petit mut, kerroit salaisuudet eteenpäin"
se tais olla joku muu joka teki näin
no pidä mykkäkouluu tai selitä lisää
ei mua kiinnosta, haluun vaa turpaan vetää
yritä jo myöntää, se en ollut mä
se joka teki väärin taisit olla sä!

3.1.2008 ©Saimi