No name
ei mul oo aihetta mistä voisin kirjottaa
ei mitään pahaa asiaa joka mieltä painaa
siks voisin kirjottaa jostain positiivisesta
mut en tiedä mistä..ehkä vaikka kavereista
en uskalla kirjottaa, joku vielä loukkaantuu
en osaa nimetä, mut varmana joku suuttuu
vaikka en oiskaa tarkottanu pahalla
kuitenkin kirjotan sen jollain vääräl tavalla

tai voinhan mä yrittää, otan kaiken vastuun
kertokaa sit mulle jos joku pahastuu
mut muistakaa aina: en tarkottanu pahalla
en halua suututtaa, en halua haukkua
en mä voi aina tietää mistä joku suuttuu
jos vaikka sanon: se ON outo! joku pahastuu
toinen taas nauraa ja sanoo: jep niin oonki
ja vaik vastaa ihan läpäl: mut kyl oot sääki :D

okei alotetaan, eka vaikka Jenni
no Jenni on Jenni..en muuta tähän keksi
sit vaik Karkki..no Karkki on hauska
ja sil on pikku Eevi! (joka on sen koira)
Seuraavaks Henna, siis Koon omistava Henna
no Henna on hyvä tyyppi!  sit vaik Emma
noo..Emma on Emma..ja PARAS Emma ikinä!
Ei vastalauseita! tiien paremmin kuin sä!

äh en keksi enempää, täytyis lukee kokeesee
mut en nyt jaksa..jään dataan tähän koneelle
jatkan sit myöhemmin ku tulee taas inspis
sit ehkä taas jotain kivaa tähän keksis
nyt mä kyllä lopetan, mun sormet on jäässä
tai vika ei oo sormissa, vika ompi päässä
Kiitos ja näkemiin! jatkan kyllä myöhemmin
sit kun on aiheita, kun jotain kivaa keksin

7.C, mun piti kirjottaa kaikista mut inspiraatio katos. Jatkan jos jatkan :DD. Thanks. ©Saimilt. 11.2.2008