Sain haasteeen Irikseltä :D:D.

1. Laita viisi linkkiä aikaiseempaan blogipostaukseesi. Niiden tulee liittyä näihin viiteen teemaan alla:


  Perhe:
Kävin eilen äiteeen kans kirpparilla ja ostin semmoset ihme kengät -.- jne..

  Ystävyys:
Olin äsken Emmin (N.) kans. Ja saatoin sen bussipysäkille ja varpaat on paskana jne..

  Rakkaus:
Ahh uunimakkara<69 oot zalee mun SIQAIHQRAXUPOXU<333 jne.. tää oli sit läppä ;)

  Minä itse:
Mulla on taas tylsää. Huomaan muuten, että on ihan sikaharvinaista et..jne

  Mikä tahansa: Joo linkitin tähän mun koko blogin ,en keksiny muuta :D

2. Haasta viisi muuta bloggaajaa tekemään saman. Yritä löytää ainakin kaksi uudempaa tuttavuutta, joihin voit näin tutustua paremmin.

Linda, Hewelyn, Henna, Emma ja Minni

3. Lue postaukset, ja jätä halutessasi kommentteja.