KAUHEEN TARINAN OLIN KIRJOTTANU JA SIT KLIKKASIN HARHAAN JA KAIKKI KATOS! Alusta uudelleen nii hyvin ku muistan.

Joooo uusi vuosi on tosiaa alkanu ja blogikin on saanu uuden ulkoasun. (
Äh, taidan tarinoida ihan päästäni. En jaksa jäljitellä vanhaa.) Edellinen sivupohja ei ollu mitenkään erityisen pirtee, ja kaikenlisäks olin hukannu linkin sinne vuodatuksen nurkkaan josta olin sen sivupohjan löytäny. Ja eihän se käy päinsä et pidän vaan jotain sivupohjaa enkä missään mainitse sitä mistä se on löydetty. Äh menee ihan pieleen, edelline oli parempi 8D. No hyvää uutta vuotta kuiteski, mun uudenvuodenlupaus (kirjotetaanko yhteen?) on se että lupaan YRITTÄÄ MUISTAA päivitellä useemmin. Ja kuviaki aattelin ladella tiuhempaan tahtiin. Jos haluat tietää mistä kuvat on, nii vilkase tonne oikeeseen reunaan. Kaiken järjen mukaan siellä on kohta jossa lukee BTW tai jotain siihen suuntaan. Siitä vaan siirrät silmiäs about sentin tai puoli alaspäin. Kaiken tän selityksen päämäärä oli ilmottaa teille olemattomille blogini lukijoille Hyvää Uuutta Vuotta!!! (Tai ehkä tätä blogia joku lukee, mutta ei ainakaan kommentoi :D asian tietysti ratkasis kävijälaskuri, mutta en mä sellaseen aatellu sortua.) (=siis oikeesti en jaksa laittaa sitä)

1104397_2009_2.jpg


Kauheeta hölötystä, mutta sitä se on ja tulee olemaan niin kauan ku tää ploki jaloillaan seisoo. Harmi vaan, blogit harvemmin seisoskelee minkään näkösillä jaloilla.


Mutta jooo. Tässäpä tämä tälläkertaa. Kiitos ja hei..       (8

684731_ho_ho.jpg